Vorden, 21 februari 2018 – Afgelopen weekend is er niet of nauwelijks gevoetbald terwijl de competitie wel weer begon. Vooral op de natuurgrasvelden was het op zaterdag en zondag nog niet mogelijk om een wedstrijd te spelen en daarom kwamen bij v.v. Vorden alleen Vorden JO19-2 (uit tegen FC Winterswijk), Vorden JO19-3 (uit tegen Sp. Brummen), Vorden JO13-1 (uit tegen Oranje Nassau – Almelo) en Vorden-Socïi MO17-1 (uit tegen Longa) op kunstgras in actie. Zondag werden de wedstrijden van het 1e, 3e, 4e, 5e en 6e afgelast en was Vorden 2 het enige seniorenteam dat in actie kwam. Uit tegen Ruurlo 2 werd jammer genoeg met 1-0 verloren.

Onze huisfotograaf had zijn winterstop er ook op zitten en kwam direct deze eerste zondag van de 2e competitiehelft in actie. Klik op onderstaande foto voor zijn mooie reportage op deze zonnige winterdag in februari.