Vorden 1 speelt in de herkansingsronde van de Acherhoek Cup, nadat het in de 1e ronde met 2-2 gelijk had gespeeld tegen 3e divisionist HSC’21 en uiteindelijk met shoot-outs had verloren. De tegenstander in deze herkansingsronde is DVC’26 uit Didam, dat haar wedstrijd in de 1e ronde met 2-0 had verloren van sv Grol. Oorspronkelijk stond de wedstrijd DVC’26 tegen Vorden vanavond gepland, maar in overleg met de organisatie en beide clubs is dit verplaatst naar volgende week dinsdag, 30 november in Didam. De winnaar van deze wedstrijd plaatst zich voor de 2e ronde met alleen tegenstanders uit de A-groep (hoofdklasse, 1e en 2e klasse) en speelt dan op dinsdag 7 december uit tegen VIOD in Doetinchem. De winnaar van deze wedstrijd in de 2e ronde plaatst zich dan voor de 1/8e finales die op 8 en 15 februari staan gepland.