VV Vorden kreeg een uitnodiging van de Witkampers uit Laren om met de nieuwe selectie van de JO15-1 voor het komend seizoen, een zogenaamd voorbereidingstoernooi te spelen. Vorden heeft deze uitnodiging geaccepteerd en heeft met de voorlopig ingedeelde spelers deelgenomen aan dit toernooi.

Zo regenachtig als het tot 10:00 was, zo zonnig was het na 10:00. De voorlopige selectie van de JO15-1 heeft op deze zonnige na morgen meegedaan aan een uitstekend georganiseerd toernooi bij Witkampers.
De eerste wedstrijd werd gespeeld tegen de nieuwe JO15-1 van ABS. Deze werd met erg goed voetbal met mooie goals gewonnen met 3-0. Daarna stond de wedstrijd tegen de nieuwe selectie van Markelo JO15-1. Na een wat moeilijkere start, werd ook deze wedstrijd met 2-0 gewonnen. Tot slot speelden we de laatste wedstrijd tegen Witkampers JO15-1. Deze eindigde in een 1-1 gelijkspel.
Doordat de JO15-1 twee keer heeft gewonnen en één keer gelijk heeft gespeeld, zijn zij kampioen geworden op dit toernooi bij Witkampers.