Zaterdag 6 mei – Aankomende zondag staat de laatste competitiewedstrijd tegen Varsseveld op het programma voor Vorden 1. Weten zij het seizoen goed af te sluiten en mogen ze nog dromen van een plek in de nacompetitie of steekt Varsseveld hier een ”stokje” voor? Hoofdtrainer Michel Feuking blikt alvast vooruit op deze wedstrijd.

Afgelopen zondag een punt gepakt in Winterswijk, hoe heb jij deze wedstrijd beleefd en was de uitslag terecht?

We begonnen zoals afgesproken en waren vanaf het begin ook de bovenliggende partij en het is dan ook erg zuur dat juist Winterswijk uit het niets eerst op voorsprong komt. De reactie daarna is echt een kwaliteit, niet van de wijs laten brengen en doorgaan met je eigen spel getuigd van een goede mentale weerbaarheid. De gelijkmaker  ( Bas Abbink ) net voor rust was dan ook meer dan verdiend met ook nog de pech dat wij 2 keer de lat raakte ( vrije trap Koen en kopbal Stefan ). De tweede helft was redelijk gelijk opgaand maar wij hadden niet het geluk aan onze zijde met een bal die van de doellijn gehaald werd ( inzet Stefan ), maar ik kan leven met het gelijkspel.

Hoe kijk je terug op het afgelopen seizoen?

Tot heden met een prima gevoel wat is nou mooier dat wij met z’n allen in de laatste wedstrijd van de competitie  ( morgen thuis tegen Varsseveld 14.00 uur ) nog steeds meedoen voor een periodetitel wat mogelijk betekent meedoen om promotie naar de 1ste klasse. Wie had dat kunnen zeggen voor het seizoen want het 2de seizoen in de tweede klasse is vaaks het moeilijks zegt men toch altijd, dan is dit toch een prestatie van formaat wat de jongens laten zien… TOP

Wat weet je nog van de uitwedstrijd tegen Varsseveld?

Een wedstrijd met veel rode kaarten aan Varsselveld zijde en waar wij de wedstrijd besliste in de laatste 5 minuten 1-2 winst ( doelpunten Bart Stokman en Frank Hiddink ).

Waar ben je het meest trots op als je kijkt naar deze spelersgroep?

Meest trots op… wat ik absoluut bijzonder vind is de omgang onderling. Een vriendengroep wie zondags weet wat er van elkaar gevraagd wordt. Maar natuurlijk zijn er veel meer dingen waar ik trots op ben mentale weerbaarheid !!!!! Waar je ook komt en bij welke club ze roemen altijd het TEAM Vorden. De sfeer en de humor wat er is binnen de groep.

Wat zijn de plannen voor de toekomst als je kijkt naar carrière als voetbaltrainer?

Ik heb niet een plan uitgestippeld en ik kijk en geniet van het moment  en daar ben ik met Vorden al inmiddels 6 jaar mee bezig. Volgend seizoen heb ik nog een contract met Vorden en wat er daarna gaat gebeuren weet nog niemand. Voor mij is het natuurlijk heel bijzonder wat ik allemaal al hebt meegemaakt bij Vorden en daar ben ik mij terdege van bewust en ik geniet van elk moment!! Afwachten dus…..

Aankomende zondag spelen jullie tegen Varsseveld, wat verwacht je van deze wedstrijd?

Voor Varsseveld is de competitie al gespeeld  ze blijven in de tweede klasse  ( prima prestatie ) voor ons staat er nog wel wat op het spel wij moeten winnen om eventueel nog kans te maken op een periodetitel maar we zijn wel afhankelijk van andere ploegen dus zelf winnen en dan plaats nemen in de wachtkamer……….. en wie weet komt er nog een toetje !!!!

Alle supporters dank voor de steun het afgelopen seizoen heb wederom genoten.