We hebben met z’n allen een relatief rustig weekend en weekje achter de rug, omdat er weinig tot geen activiteiten waren gepland i.v.m. de herfstvakantie. Dit weekend van 29 en 30 oktober wordt het echter weer volop ingehaald, want zowel wat betreft het aantal voetbalwedstrijden als twee extra activiteiten in onze kantine kan er weer gesproken worden van een actief weekend bij v.v. Vorden ! Allereerst dus de jeugdwedstrijden op zaterdag en op zondag drie seniorenwedstrijden waaronder de thuiswedstrijd van Vorden 1 tegen Suryoye M. uit Enschede. Vanavond is er een prachtige samenwerking met v.v. Vorden en VRTC, want de wielerclub organiseert een speciale fietstocht door de straten van Vorden met na afloop een prachtig afsluitend feest in de kantine van onze club. Zondagmiddag is er na afloop van de wedstrijd van het 1e elftal ook nog een extra activiteit wanneer o.a. de presentatiegids wordt overhandigd en er nog ff lekker meegezongen kan worden met Jermaine Stuiver.