De Voetbalpool nadert langzaamaan zijn einde. Er zijn nog drie speelrondes in de Eredivisie voordat we weten wie de opvolger van Herman Vrielink zal zijn. Er werd afgelopen periode veel gevoetbald. Hieronder een overzicht van de weekwinnaars van afgelopen periode:

• Week 28: Maree Oplaat
  • Week 29: William en Anita van der Veen
  • Week 30: Ties Wentink
  • Week 31: Herman Vrielink

Verder werd de laatste wedstrijd in speelronde 23 afgewerkt. Peter Leegstra werd winnaar van deze speelronde. En ook speelronde 25 werd afgerond, maar van die speelronde was al bekend dat Rik Schröer de weekwinnaar was.

Het algemeen klassement is ongekend spannend. Koploper Bas van der Veen heeft een voorsprong van slechts 11 punten op nummer 2, Sven Hendriks. Maar het verschil van Sven met nummer 6, Bas Schröer, is slechts 17 punten. Bij de laatste speelronde worden bij alle wedstrijden dubbele punten toegekend. Na de laatste speelronde zal de definitieve stand worden opgemaakt aan de hand van de eerder gedane extra voorspellingen. Uit de Top-10 zijn de extra voorspelling niet ingevuld door Sep Enzerink en Bas Schröer. Dat maakt voor hen een eindklassering in de Top-5 nog geen zekerheid.