Dit seizoen is er geen presentatiegids samen gesteld, maar in plaats daarvan is er in samenwerking met de AH Grotenhuys een prachtig verzamel- of plaatjesalbum uitgebracht dat volledig in het teken staat van 90 jaar v.v. Vorden. Zaterdagmorgen om 10.30 uur werd in een bomvolle kantine het eerste exemplaar uitgereikt aan één van de jongste pupillen van v.v. Vorden, Julian de Vries, en aan een het oudste lid met de meeste voetbalhistorie bij onze club, Jan Lindenschot. Het is een zeer fraai ‘één-tweetje’ geworden tussen Wilbert en Yvonne Grotenhuys van AH Vorden en de voetbalclub en gezien het enthousiasme van de vele (jeugd)leden afgelopen zaterdag kan het niet anders of deze verzamelactie die t/m 28 april 2019 zal gaan lopen, wordt een groot succes.

Wilbert en Yvonne Grotenhuys werden van harte welkom geheten door voorzitter Marc van der Linden en hij vertelde aan de meer dan 120 aanwezige (jeugdige) voetballeden, trainers, leiders en ouders van de v.v. Vorden dat het verzamelalbum een prachtige start is geworden van het 90-jarig jubileum. Het verzamelboek staat vol met verhalen, interviews en vooral prachtige foto’s over het 90-jarig bestaan en voorzien van de 491 plaatjes levert het een uniek bewaarnummer op, dat bij iedere ‘vv-vordenaar’ in zijn of haar verzameling past.

Vanuit de vereniging is een speciale werkgroep bezig geweest met de voorbereiding van het album en vandaar dat Hans Boers (sponsorcommissie), Oscar Rondeel (secretaris), de webredactie en Johan Bolink als fotograaf van alle 491 plaatjes van harte werden bedankt voor hun inzet en tijd.

Wilbert vertelde dat hij zowel als ondernemer, maar zeker als voetbal- en vv-vorden liefhebber erg tevreden is met deze actie en als verassing gaf hij ieder spelend lid een gratis verzamelalbum met de eerste voetbalplaatjes. De eerste twee albums werden symbolisch overhandigd aan één van de jongste leden van de club, Julian de Vries en aan één van de oudste leden van de club met het langste verleden, Jan Lindenschot. Op onderstaande foto’s staan beide leden samen met Wilbert en Yvonne en het verzamelalbum ‘vv Vorden 90 jaar’: