Bestuurslid Seniorenvoetbal

Als Bestuurslid Seniorenvoetbal ben je verantwoordelijk voor het faciliteren van de seniorenteams op de zondagmorgen, zondagmiddag en vrijdagavond. Tevens heb je de supervisie over het wedstrijdsecretariaat en scheidsrechters coördinator.

In deze functie in het belangrijk dat het technische beleid bij de drie prestatie-elftallen wordt uitgevoerd en dat de goede samenwerking tussen jeugd- en seniorencommissie gewaarborgd is.

Het Bestuurslid Seniorenvoetbal zit diverse vergaderingen voor van de seniorencommissie. Samen met de seniorencommissie worden tijdig en adequaat de teamindelingen evenals de bezettingen van de trainers en leiders bepaald. De toewijzing van de trainers van het 1ste en 2de elftal vindt in overleg plaats met de voorzitter.

Minimaal één keer per maand heb je formeel overleg met je medebestuursleden van V.V. Vorden.

Voor meer informatie of een afspraak kun je contact opnemen met Marc van der Linden (voorzitter@vv.vorden.nl; 06-52 75 85 60) of Oscar Rondeel (secretariaat@vv.vorden.nl; 06-51 38 46 71).