Vorden, 14 december 2017 – Aanstaande zaterdag, 16 december 2017,  staat op het plein voor de Welkoop net als ieder jaar in deze periode onze voetbalclub met een oliebollenkraam. Eigenaar en sponsor van v.v. Vorden Wim Weenk heeft er wederom voor gezorgd dat met allerlei kramen, podia, kerstbomen en -versierselen deze zaterdag een ware kerstsfeer ontstaat. En als onderdeel van dit pleinfestijn staat dus ook de oliebollenkraam van v.v. Vorden met Minie, Theo, Hennie, Oscar, Hans en Ard op dit plein en zullen zij de gehele dag oliebollen gaan bakken en verkopen.

In samenwerking met bakkerij van Asselt, die het beslag, de ingrediënten en de kraam bakspullen beschikbaar stelt, zal het bakteam vanaf zaterdag 09.00 uur s’morgens de gehele dag overheerlijke olieballen gaan bakken.

Kom op zaterdag 16 december gezellig  naar het Kerstplein van de Welkoop en steun onze club door een zak (of meer!) overheerlijke oliebollen te kopen.