Rabobank Club Support schenkt v.v. Vorden en SBS in totaal 1.500 euro.

Gisterenavond heeft Diane Willemsen namens de Rabobank twee prachtige cheques uitgereikt, aan zowel Kees Jansen als penningmeester van de v.v. Vorden en Wim Enzerink als voorzitter van de Stichting Beheer Sport Vorden. De Rabobank organiseert de laatste jaren de  landelijke Rabobank Clup Support actie. In deze regio (Noord- en Oost Achterhoek) kunnen dan verenigingen, stichtingen en andere maatschappelijke organisaties zich opgeven met een duidelijk doel, waarop dan de leden kunnen stemmen. In de afgelopen 1,5 maand hebben vele Rabobank-leden wederom mee gedaan met deze actie en hun stem uitgebracht op drie verenigingen/doelen. Uiteindelijk heeft dit voor v.v. Vorden een prachtige bijdrage  opgeleverd van 1.201,– Euro en de SBS nog eens een bedrag van 267,08 Euro. Wij willen hierbij namens het bestuur van de v.v. Vorden en de Stichting SBS de Rabobank hartelijk bedanken voor deze steun en natuurlijk ook alle Rabobankleden wie op onze doelen hun stem hebben uitgebracht!