Een zware dobber mede doordat het verzetten van wedstrijden op datums en tijdstippen te makkelijk is. Deze wedstrijd is verzet qua tijd van 13.00 uur naar 15.00 uur waardoor er bij ons een aantal niet meer mee konden doen. Iedereen krijgt een schema aan het begin van het seizoen en stemt daar hun planningen betreft school / werk e.d. allemaal op af. en ja, dan kan je pech hebben dat zoiets verzet wordt op een tijdstip wat niet goed uit komt. Wij hebben vooraf contact gezocht met Ulftse boys of de wedstrijd toch niet weer naar voren kon worden gezet maar kregen geen reactie terug wat sowieso natuurlijk niet netjes is. Daarom zijn wij er gemakshalve maar vanuit gegaan dat het gewoon niet mogelijk was omdat ze de velden vol hebben of iets dergelijks. Toen we daar om 14.00 uur ongeveer aan kwamen was er tot onze verbazing maar 1 wedstrijd bezig en 2 velden leeg, ook de scheidsrechter had nadat we hem dit gevraagd hadden gewoon eerder gekund…Maar goed, mijn mening is dat je wedstrijdwijzigingen minimaal 3 weken van te voren moet vaststellen in overleg en niet in de laatste week!!! Maar er is gevoetbald dus wij hebben als club ons weer eens netjes aangepast!!! met 2 dames Froukje Menkveld en Jasmijn van Geitenbeek vanuit de Mo17 en Bente Cnossen vanuit Dames 1 die gewoon nog in o19 mag spelen gezien haar leeftijd. Met dus uiteindelijk 13 speelsters zijn we begonnen waarvan Wyke en Sarah de hele week ziek zijn geweest en Femke haar meest vrolijke gezicht niet te voorschijn kon toveren omdat ze ook verre weg van lekker fit was. Deze laatst genoemde moest dan ook al na een half uur gewisseld worden en betekende einde verhaal, Wyke die ook niet fit was heeft de eerste helft met pijn en moeite weten te volbrengen en de 2e helft verder kon als keepster waar ze zelf vertelde dat ze dit niet kon, maar wat ze uiteindelijk gewoon goed heeft gedaan en enkele goede reddingen gemaakt. Ulftse boys was wel gewoon een paar flinke stappen verder dan ons en hadden daarbij een bredere en fittere selectie dan wij deze dag. Ook waren voor ons de beide middenvelders Vera en Amber, die normaal gesproken daar spelen afwezig wat voor ons gewoon een heel groot verschil maakt in onze manier van spelen. De nu op mid-mid spelelende Roos Radema speelde hier gewoon heel goed en won veel duels maar moest gewoonweg te veel alleen doen en zoals ook Lotte en Esther gewoon een dikke voldoende haalden konden we totaal geen vuist maken op het middenveld en was het voor ons vooral tegenhouden en werd ons middenveld en achterhoede eigenlijk niet meer ontlast en kregen we daar totaal geen rust. Dit mede doordat we de bal voorin gewoon niet konden vasthouden en dus de ballen die een keer naar voren gingen direct terug kregen met veelal een lange bal van hun laatste man. de ruststand was 2-0 en dit was voor ons nog een redelijke uitgangspositie om misschien toch nog een aansluitingstreffer te maken. de tweede helft speelde Dione op de plaats van Wyke en hoopten we dat we misschien met haar snelheid en techniek iets meer houvast voorin kregen. Maar ook Dione kon het verschil niet maken ondanks dat ze wel gewoon alles er aan deed maar dus niet mocht baten. Ulftse Boys liep uiteindelijk verder uit en na de 3-0 was het bij ons ook helemaal klaar. toen zag je dat de koppies gingen hangen en dat iedereen besefte dat het er gewoonweg niet in zat vandaag. Maar goed, wederom geen enkel onvertogen woord naar elkaar en gewoon zoals het hoort als een echt team de wedstrijd uitgespeeld. Helaas werd onze beste mogelijkheid tot de eretreffer ook nog (in onze ogen) onterecht afgefloten, Sarah en een verdediger liepen naast elkaar richting hun keepster en de verdediger raakte Sarah tijdens het lopen en struikelde hierdoor, de verder gewoon goed leidende scheidsrechter beoordeelde dit als een overtreding en floot af terwijl Sarah oog in oog met de keepster van Ulft stond. Niet dat het heel veel uit maakt maar toch wel heel jammer. Al met al een zware middag voor onze dames en hieruit moeten we concluderen dat we geen brede selectie hebben en het dus gewoon niet kunnen permitteren dat we er veel missen. Ook deze dag was Britt afwezig die aan haar keelamandelen was geopereerd en ja, daar kan je natuurlijk ook niets aan doen. De schouders er onder met elkaar en komende week 28 september om 13.00 uur thuis in Wichmond mogen we aantreden tegen DVC’26 Mo19-1 uit Didam waar we ons best zullen doen om de punten in eigen huis te houden.