De 2e helft van het seizoen staat op het punt te beginnen, want morgen worden er eerst nog vier inhaalwedstrijden gespeeld door het 1e, 2e, 3e en de VR1 en vanaf 1 en 2 februari staat het eerste gehele competitieprogramma gepland. Het schema loopt t/m 23-24 mei en tijdens de carnaval (voorjaarsvakantie) zijn er 2 vrije weekenden gepland, in het weekend van 21-22 maart is er een inhaalweekend, tijdens het paasweekend (11 en 13 april) evenzo en ook in de voorjaarsvakantie (25-26 april en 2-3 mei) zijn alle voetballers vrij. Hieronder staan alle betreffende schema’s vermeld, dus voor de jeugd thuiswedstrijden het schema met scheidsrechters, kantinedienst en zaterdagdienst en voor de senioren het schema met de scheidsrechters. Voor de volledigheid is het schema voor de schoonmaak op donderdag- of vrijdagavond ook vermeld.

2e helft van de competitie jeugd:

Thuiswedstrijden-Kantinedienst_Zaterdagcoördinator

2e helft van de competitie senioren:

Seniorenwedstrijden_Voorjaar_2020

Schoonmaakschema senioren- en juniorenteams