Zaterdag 15 december 2018 – Afgelopen donderdag heeft de trekking plaats gevonden van de Grote Clubactie 2018. De voetbalvereniging Vorden heeft, net als de voorgaande 10 jaar, ook weer mee gedaan aan deze actie en in z’n totaal 1250 loten verkocht. Klik hieronder voor de brief die wij als vereniging hebben ontvangen en een overzicht van de winnende nummers.

De trekkingsuitslag is bekend!

Beste meneer Van der Linden,

De trekkingsuitslag van de Grote Clubactie loterij 2018 is bekend! De 46ste trekking werd verricht onder toeziend oog van notaris mr. M.E.F. Ploum.

Leuk weetje!

Bij jouw vereniging zijn 13 prijzen gevallen! Helaas mogen wij, in verband met de AVG, niet laten weten wie deze prijswinnaars zijn.

Tip!

Plaats de link naar de lotchecker (https://lotchecker.clubactie.nl) op de website van je vereniging, zodat jouw kopers kunnen zien of zij een prijs hebben gewonnen en vraag ze dit met jullie te delen.

Wij wensen alle prijswinnaars alvast veel plezier met hun gewonnen prijs!

Met vriendelijke groet,
Team Grote Clubactie