Afgelopen week is de selectie begonnen met de trainingen en hebben ook enkele jeugdteams hun eerste training achter de rug. In de komende week, vanaf maandag 26 augustus beginnen alle teams met de trainingen en zal er dus volgens het nieuwe scherm gewerkt worden. Hieronder zijn de diverse schema’s terug te vinden, waaronder dus het trainingsschema met velden, kleedkamers en tijden. Tevens is het schoonmaakschema en het volledige thuiswedstrijdschema van het 1e half jaar met scheidsrechterindeling toe gevoegd.

Zoals eerder vermeld is het ballenhok verbeterd en verbouwd en zijn er dus nieuwe afspraken rondom het gebruik :

AFSPRAKEN BALLENHOK

Algemene afspraken rondom gebruik materialen, ballen, trainingsvelden, doeltjes enz.

Mini_Tackle_Materialen_Velden_Afspraken_trainers

Het volledige trainingsschema met de 1e shift en 2e shift voor de maandag-, dinsdag-, woensdag- en donderdagavond en de woensdagmiddag is als volgt:

trainingsschema-v-v-Vorden-2019-2020_04

Vanaf de 1e week van september worden wekelijks de kleedkamers voor het weekend schoon gemaakt door een elftal . Het schema voor alle senioren en juniorenteams is als volgt:

schoonmaakschema 2018-2019 voor de winterstop

Voor de beker- en normale competitie zijn er in de 1e helft van het seizoen (september t/m december) maar liefst 154 thuiswedstrijden gepland, dus gemiddeld 12 thuiswedstrijden per weekend. Voor het 1e elftal, het 2e en de JO19-1 en JO17-1 is (vaak) een KNVB-scheidsrechter gepland en voor de jongste jeugd (JO8 en JO9) is een spelleider gewenst en geen scheidsrechter. In totaal blijven er dus 104 wedstrijden over om een clubscheidsrechter voor in te plannen en wij zijn bij v.v. Vorden zeer content dat wij hier vrijwilligers voor hebben die zich hiervoor op hebben gegeven. Op de zaterdag hebben wij een groep van 9 (senioren)scheidsrechters wie de JO15, JO17, JO19 en de MO15, 17 en 19-wedstrijden willen fluiten. Voor de JO13 wedstrijden is een groep van 5 juniorenscheidsrechters beschikbaar en voor de allerjongsten (JO11-1, JO11-2 en JO11-3) hebben zich 3 pupillenscheidsrechters aangemeld om te fluiten.  De 8 jeugdscheidsrechters zullen worden begeleid door Rudy Eijkelkamp vanuit de TJC. Het voorlopige schema is als volgt:

Programma_1ehelft_2019_2020

BekerWedstrijden_Poule