Met de start van het seizoen en de eerste trainingsweek is het gelukt om de laatste drie trainersvacatures ingevuld te krijgen. Gisterenavond is een akkoord bereikt met Niels Rondeel om dit seizoen de JO17-1 te gaan trainen. In een eerder stadium was Dennis Wentink reeds bereid gevonden om de JO17-2 te gaan trainen en hebben Michiel Geitenbeek en Wiebe de Jong aangegeven de Dames 2 onder hun hoede te willen nemen. Door deze laatste ontwikkelingen zijn nu alle 12 juniorenteams, inclusief de MO13, MO15 en MO20 voorzien van een trainer. De meiden worden getraind door Erwin Hiddink, Dick Wesselink, Esther Tolkamp en Harriët Gombert en de JO19-1, JO17-1, JO15-1 en JO13-1 hebben nu in de personen van Bram Oplaat (samen met Sander Arfman), Niels Rondeel, Ruud van der Linden en Jacco Kettelerij/Gijs Brummelman (samen met Richard de Vries) jonge enthousiaste en vaardige ‘eigen’ jongens van de club als trainer. Met Bas Wullink/Andre Garritsen, Dennis Wentink/poule_met_vaders, Mark Borgonjen, Kay Hofs/Mario Horstink en Stijn Groeneveld/Jeroen Vos zijn ook de JO19-2, JO17-2, JO15-2, JO15-3 en JO13-2 voorzien van vordense trainers al dan niet in de combinatie van jonge voetballers en vaders. Ook bij de pupillen  (JO8 t/m JO12) zijn de trainers en coaches voor zaterdagmorgen bekend, maar hier zullen wij volgende week op de site extra aandacht aan besteden. Bij de senioren zijn naast Wouter Schouten, Rene Nijenhuis, Stijn Wentink en Hugo van Ditshuizen voor de selectie, ook Jeroen Tijssen, Rutger Wullink en Bram Oplaat weer bereid gevonden om de lagere senioren te gaan trainen en nemen Eric Oldenhave, Mikky Steenbreker, Michiel Geitenbeek en Wiebe de Jong de twee damesteams onder handen. Het G-team zal dit seizoen wederom door Henry Koning en Joanne Willemsen getraind worden. De keepers tenslotte worden 1x per week getraind door Ard Kettelerij samen met Tomas Oonk en Jan Groeneveld.