Zondag 17 maart belooft een ‘Super-Sunday’ te worden, want naast de derby van Vorden 1 tegen Warnsveldse Boys 1 staat ook nog de wedstrijd Vorden 2 tegen Dinxperlo 2 op het programma. Het team van trainer Luc Feukkink kan bij winst de 2e periodetitel op haar naam schrijven en zodoende een ticket voor de nacompetitie bemachtigen. Vorden 7, Vorden 2 en Vorden 1 dus thuis, maar daarnaast zal ook nog de JO11-1 een voorwedstrijd spelen tegen Warnsveldse Boys JO11-1 en zo wordt het dus een echte voetbaldag op Sportpark ‘t Grote Veld. In de kantine is het ook feest want naast de Hollandse Zanger Mike staan ook nog onze lokale DJ’s Tom en Daan voor uw klaar om te draaien. Kom dus zondag naar het Sportpark en beleef de Super-Sunday!

Zondag 17 maart, kom naar v.v. Vorden !

Als de weergoden meezitten gaat het zondag gebeuren, we gaan ervoor. Een van de gezellige dagen die de v.v. Vorden alle supporters, leden, sponsoren en vrijwilligers graag wil bieden.

Kan Vorden 2 de periodetitel pakken (10:30) , is Vorden 7 (10:00) er klaar voor en is ons vlaggenschip (14:00) in staat om de Derby met Warnsveldse boys tot een goed einde te brengen?

Wil je het weten, kom dan naar het sportpark, niet alleen voor het voetbal maar ook voor je plezier.

DJ-Titom en DJ-Norway:

De middag wordt opgevrolijkt door een van onze jonge top DJ uit Vorden, DJ-TiTom.  Maar laat je ook even verrassen met jong talent uit Lochem een zoon(tje) van een van de wikee-noormannen zal zijn debuut maken. De muzikale sfeer zal vanaf 13:00 beginnen tot het fluitsignaal voor de Derby om 14:00.

Mike van Dijk Live in “de Ark” :

Aansluitend gaan we echt even los en zal na verwachting rond de klok van 16:45 een oude bekende van vorig jaar weer een daverende Nederlandstalige sound ten ore te brengen. Mike van Dijk de sympathieke levensliedzanger die al ruim 10 jaar tekent voor de release van vele singles maar ook albums. Wie Mike van Dijk aan het werk ziet en hoort merkt snel op dat de in Enschede woonachtige zanger naast zijn immer uitstekend verzorgde voorkomen, een fijne sound en een prettige charme aan de dag weet te leggen tijdens zijn performances.

Met zijn nieuwste single “Nu is het klaar” bewijst de sympathieke Enschedese zanger dat hij meer in zijn mars heeft. Met deze ballad keert hij eigenlijk terug naar de stijl uit zijn begin periode met singles als Verloren tijd, Hou van mij (Wie denk jij wel wie ik ben) , Adios Maria. Een lied puur en recht uit het hart gezongen. Nadat in de zalen nog altijd zeer positief wordt gereageerd op juist die liedjes is deze nieuwe single een goede aansluiting op het reeds bestaande werk van Mike. Het lied is wederom geschreven door Jeffrey Weber. Er is ook niks aan het toeval overgelaten door te werken met de beste sessiemuzikanten.

Noteer ook alvast zaterdagavond 20 april, de dag voor 1e paasdag !