Vorden, 4 november 2018 – Met 210 kaartjes in de voorverkoop was Arke Noice 2018 al ruim van te voren uitverkocht en toen afgelopen vrijdag om 21.00 uur bleek dat een groot gedeelte ook nog eens flink uitgedost in prachtige Halloween creaties naar kantine ‘de Ark’ op ons Sportpark ‘t Grote Veld waren gekomen, kon het feest echt beginnen. Het is een super geslaagd event geworden met feestgangers tussen de 15 en 25 jaar van veelal vordenleden, maar ook overige bezoekers en met DJ’s, lichtshows,  Silence-disco, lekkere drankjes en natuurlijk heerlijke  keiharde beat  en de organisatoren spraken zelfs ‘van de beste en mooiste ooit ….’ . Wij willen hierbij de organisatoren Koen, Bas, Gijs, Kevin, Youri, Daniël en Kees bedanken en natuurlijk de bar-, munten- en bewaking- en opbouwvrijwilligers Jeroen, Gerard, Edith, Winanda, Willem, Tjeerd, Raymond, Henri, Sabine, Karin en Johan voor dit geweldige traditionele feest van v.v. Vorden! Hieronder een kleine impressie van deze prachtige ‘v.v. vordenavond’.