Ook dit jaar doen V.V. Vorden en Stichting Beheer Sport Vorden (SBS) weer mee aan de Rabobank actie Hart voor de Achterhoek. Alle leden van de Rabobank die ons een warm hart toedragen kunnen vanaf 5 september op ons stemmen zodat wij met een eventueel toegekend mooi geldbedrag weer nieuwe dingen kunnen realiseren om ons sportpark en accommodatie nog leefbaarder en vriendelijker te maken, ook voor de mensen met een lichamelijke beperking.

Onze club is van iedereen en voor iedereen! Wij stellen het daarom op prijs als u twee stemmen aan V.V. Vorden en twee stemmen aan SBS geeft. Er blijft dan nog één stem over naar keuze. Bij voorbaat onze hartelijk dank!

Faciliteiten VV Vorden

Een nieuwe keuken en een volledig gerenoveerde kantine! We hebben niets meer te wensen, of wel? Uiteraard zijn wij ontzettend tevreden met de recente aanpassingen in ons clubgebouw maar er zijn nog steeds een aantal zaken die noodzakelijk zijn. Denk hierbij met name aan nieuwe toiletgroepen die tevens toegankelijk moeten zijn voor mensen met een lichamelijke beperking. Ook toegang tot de tribune met een rolstoel vinden wij belangrijk. En zo zijn er nog een heel aantal zaken op te noemen om onze accommodatie voor iedereen vriendelijk en toegankelijk te maken

Uitbreiding velden

Ruim 550 leden en slechts 3 speelvelden en een oefenhoek (alles natuurgras). Dit vormt elk jaar weer een uitdaging om iedereen te kunnen laten trainen en spelen en tegelijkertijd de velden in conditie te houden. Aanvulling met één of meer (kunstgras) velden zou de druk van de ketel halen en zal tot minder afgelastingen leiden in de periode waarop het minder mooi weer is.