Op woensdag 20 november aanstaande (geen Champions Leaque voetbal!) organiseert de sponsorcommissie  de jaarlijkse sponsoravond in kantine ‘de Ark 2.0’ van de voetbalvereniging Vorden. Inmiddels zijn alle hoofd-, sub-, shirt-, bord-, media- en materialensponsoren van onze vereniging uitgenodigd en zijn de eerste 35 aanmeldingen reeds binnen. De sponsorcommissie hoopt op een goede opkomst en gezellige en informele avond met onze sponsoren!

V.V. Vorden organiseert op woensdag 20 november a.s. een sponsoravond.

Geachte sponsor,

U bent voor ons als sponsor onmisbaar. Wij waarderen uw steun voor onze vereniging enorm en willen u daarom als blijk van waardering uitnodigen voor een informele en gezellige avond in onze geheel vernieuwde kantine! Op deze avond staat een hapjesbuffet voor u klaar, kunt u uw kennis laten zien tijdens de pubquiz en drinken wij graag een drankje met u. Allemaal in een ontspannen sfeer.

De ontvangst is vanaf 19:30 uur.

Om een inschatting te maken hoeveel personen er komen verzoeken wij u om u zo spoedig mogelijk op te geven, uiterlijk voor 12 november a.s. Opgave is voor maximaal 2 personen per sponsor.

Wij hopen u op 20 november te begroeten en er een leuke avond van te maken!

Opgave kan per email naar: sponsor@vvvorden.nl

Namens het bestuur en de sponsorcommissie van V.V. Vorden,

Joris Jansen van den Berg – Rob Enzerink – Herman Vrielink – Ard Kettelerij – Hans Boers