De Koninklijke Nederlandse Voetbal Bond  bestaat in 2019 130 jaar, nadat het in 1889 is opgericht als NAVB (Nederlandsche Athletiek en Voetbal Bond), in 1895 over is gegaan in alleen een voetbalbond (NVB) en in 1929 het predicaat koninklijk heeft gekregen en de huidige naam KNVB draagt. In het kader van dit ‘jubileum’ is de bond een actie gestart om ‘shirtje te ruilen’ met alle ruim 2900 aangesloten voetbalverenigingen in Nederland. Gisterenavond was v.v. Vorden aan de beurt, tijdens het halfjaarlijkse voorzittersoverleg binnen de gemeente Bronckhorst waar de KNVB met verenigingscoördinatoren ook altijd aanwezig is. Voorzitter Marc van der Linden gaf het geel-zwarte shirt van v.v. Vorden aan de KNVB, die het samen met de overige 2900 clubshirts in de campus van de KNVB in Zeist een mooie plek zal geven, en kreeg als ruil een fraai oranje ‘KNVB-shirt’ met de jaartallen 1889-2019 erop vermeld. Het shirt zal een mooie plek krijgen in de bestuurskamer van v.v. Vorden.