Afgelopen woensdag werd de wedstrijd RKC Waalwijk – PEC Zwolle ingehaald. In Waalwijk werd het 1-1. Deze wedstrijd telde nog mee voor speelronde 4 van de Voetbalpool. Vraag was dan ook of Sabine Groot Wassink haar voorsprong wist te behouden of dat iemand anders op de valreep er toch met de weekwinst vandoor zou gaan. Of het een dosis geluk was, pure kennis of dat er slim is gekeken naar concurrenten vertelt het verhaal niet, maar feit is wel dat Sabine haar voorsprong wist te behouden.

Voor Sabine en andere weekwinnaars geld dat de bijbehorende weekprijs wordt uitgekeerd zodra de kantine van ons sportpark weer is geopend.

Een aantal deelnemers wist 10 punten te scoren bij de laatste wedstrijd waardoor er enkele kleine wijzigingen waren in het algemeen klassement. De top 7 bleef echter ongewijzigd.