Vorden, 5 maart 2017 – Vanmiddag zijn er op de inhaalzondag vijf wedstrijden afgewerkt in de 2e klasse I. Vorden 1 kwam niet in actie, aangezien tijdens deze speelronde, vier weken geleden, de uitwedstrijd tegen SDOUC destijds gewoon door ging. De winnaar van deze speelronde is RKZVC geworden, want door een 1-2 winst uit bij Leones heeft de nieuwkomer in de 2e klas voor het eerst deze competitie de koppositie over genomen. Leones kwam nog wel met 1-0 voor, maar door twee doelpunten in de laatste 20 minuten is de ploeg uit Zieuwent na 15 wedstrijden de nieuwe nummer één. Periodewinnaar Concordia Wehl is bezig met een vrije val, want door het 3-4 verlies tegen AZC heeft de ploeg, die dus al verzekerd is van nacompetitie, uit de laatste vijf wedstrijden slechts 2 punten behaald. Onderin behaalde Rood-Wit een zeer nuttige overwinning op WWNA en heeft zodoende goede zaken gedaan in de strijd om de degradatieplaatsen.

Concordia W

3 4

AZC
Varsseveld