De 2e helft van de competitie is weer begonnen en alle teams hebben het 1e potje van 2019 weer gespeeld.

Rik Schröer is weer begonnen waar hij in 2018 mee is geeindigd. En dat is het maken van doelpunten. In de eerste 2 wedstrijden na de winterstop heeft hij al 4 keer gescoord. Hierdoor lijkt hij onbedreigd naar de titel “Topscorer van vv Vorden” te gaan. De dames hebben nog geen wedstrijd gespeeld. En Marée Oplaat moet het vizier bijzonder scherp hebben in de 2e helft van de competitie om nog bij Rik in de buurt te komen.

Na de 1e wedstrijd van alle seniorenteams wist Vorden 6 gelijk goed uit te pakken. Er werd maar liefst 7 keer gescoord, waardoor onder andere Kevin Dimmendaal een sprongetje maakte in het klassement.

Voor de gehele stand klik op de AB Oost Topscorersbokaal als je de uitslagen gaat bekijken