Morgen op 27 mei wordt de laatste speeldag afgehandeld bij de pupillen en junioren en komende maandag, 2e pinksterdag volgt de afsluitende wedstrijddag bij de senioren (alleen 1e en 2e elftal komen in actie). Er komen nog enkele inhaalwedstrijden achteraan op doordeweekse dagen, maar bij 9 van de 10 competities zal morgen en maandag de beslissingen vallen en sluiten de spelers en speelsters het seizoen 2022-2023 af. Morgen wordt het nog heel spannend voor de meiden van de MO13-1 en wensen wij hen heel veel succes in en tegen Colmschate MO13-1 en komende woensdagavond speelt de JO17-1 nog een belangrijke laatste wedstrijd, waarin minimaal met een punt het kampioenschap in de 1e klas behaald kan worden. Bij de pupillen hebben zowel de JO11-2 als de JO11-1 nog kansen op een fraaie 1e plaats in de 4e fase en op 2e pinksterdag staat er voor zowel het 1e als 2e elftal nog een belangrijke wedstrijd op het programma. Vorden 2 kan bij een ruime overwinning van 4 doelpunten verschil op Grol 3 het kampioenschap vieren, maar daarvoor zal er uit een heel ander vaatje getapt moeten worden als afgelopen zondag. Vorden 1 heeft afgelopen zondag met de 4-1 overwinning op Witkampers zich een prima uitgangspositie verworven wat betreft rechtstreekse handhaving in de 2e klasse I. De mannen van trainer Wouter Schouten hebben aan een punt genoeg en wellicht is zelfs een kleine nederlaag al voldoende als Eilermark niet tot een ruime winst komt. Wij wensen alle spelers en speelsters nog heel veel plezier en succes op deze laatste speeldag en zien jullie allemaal graag op ons Europlanit Buitensportpark op de gehele zaterdag of op maandagmiddag om 14.00 uur bij ons 1e elftal!