Binnenkort barst het voorspellen van voetbalwedstrijden weer los! Dan begint de VoProVo-voetbalpool. 30 speelrondes lang alle Eredivisiewedstrijden voorspellen plus 3 wedstrijden uit de buitenlandse topcompetities of de Keuken Kampioen Divisie.
Wat is de bedoeling?
Je krijgt iedere maand een Excel-bestand met de wedstrijden voor die maand. Dit bestaat uit 9 Eredivisiewedstrijden en 3 wedstrijden uit de buitenlandse topcompetities. Je bepaalt daarbij zelf of je de pool gelijk voor de hele maand of per week invult.
De 1e speelronde van de voetbalpool begint in het 1e weekend van september bij speelronde 5.
Puntentelling:
Hier is, ten opzichte van andere jaren, niets aan veranderd.
Dus 10 punten als je alles goed hebt voorspeld
7 punten als je de toto en het aantal doelpunten van de uit- of thuisploeg goed hebt voorspeld
5 punten als je alleen de toto goed hebt voorspeld.
2 punten als je alleen de doelpunten van de uit- of thuisploeg goed voorspeld
0 punten als je niets goed hebt
Iedere zaterdagavond of zondagochtend zal er een tussenstand op de site komen, zodat je kunt zien hoe je er, tot dan toe, voor staat.
Prijzen:
Heb je de betreffende week de hoogste score, dan ontvang je 5 euro.
Aan het eind van het seizoen ontvangen de nummer 1, 2 en 3 respectievelijk 75, 50 en 25 euro.
Afhankelijk van het aantal deelnemers zullen ook andere plekken in de ranglijst 10 euro kunnen verdienen. Denk aan bijvoorbeeld plek 10, 25 en 50.
Inschrijven en inschrijfgeld:
Mocht je het leuk lijken om mee te doen, geef je dan op door te mailen naar: pubquizvorden@gmail.com
Het inschrijfgeld bedraagt 10 euro. Hiervoor zul je een betaalverzoek via de mail ontvangen.
Doel:
De VoProVo-organisatie wil met het verdiende geld van deze voetbalpool en de georganiseerde pubquiz van afgelopen maart een gekozen doel financieren waar de vereniging baat bij heeft.
Hierover zal er overleg zijn met het bestuur en zullen we jullie hiervan op de hoogte houden. Dus houd ook hiervoor de site in de gaten
Dus geef jezelf, jouw vrienden en familie op in augustus voor de voetbalpool en we gaan er vanaf september een voorspelbaar seizoen van maken.
Groeten van de VoProVo-organisatie