Net als de vrijwilligers achter de bar, de leiders en trainers langs het veld en de zaterdagcoördinator of de bestuursleden bij officiele gelegenheden, zijn nu ook de vrijwilligers van de dinsdagploeg in het geel-zwart en nieuw gestoken. Representatief, clubkleuren, logo en gewoon mooi en leuk om met elkaar hetzelfde te dragen, dat waren de argumenten om deze groep vrijwilligers een shirt, sweater en jas aan te bieden. Afgelopen dinsdag kregen de heren, inclusief de veldploeg, de tenues aangeboden en natuurlijk moest er dan ook ff een foto gemaakt worden. Direct daarna ging de ploeg alweer aan de slag en leverden afgelopen dinsdag o.a. de vergrote fietsenparkeerplaats op, het muurtje bij de kantine, reclameborden voor de ballenvanger en de vaste klussen zoals kleedkamers en vegen/maaien.

De dinsdagploeg en veldploeg met v.l.n.r. staand : Ab Hartelman (veldploeg), Lammy Smeitink, Henk Hengeveld, Gert Groot Jebbink, Dick Pasman, Jan Hulshof, Harry Eggink. Zitten v.l.n.r. Bennie Overbeek en Frank Veenendaal. William van der Veen (veldploeg) staat niet op de foto.