Het YouTubekanaal van v.v. Vorden is sinds 2019 opgezet door de jeugdredactie bestaande uit Yun Wentink en Ties Oplaat. Het kanaal heeft nu al zo’n 200 abonnees en ongeveer 40 video’s geplaatst, variërend van fotoverhalen, audio-interviews, wedstrijdbeelden en historische beelden uit het rijke verleden van onze club. Sinds vorige week heeft de redactie een nieuw item toegevoegd en gaan zij in een vaste setting  wekelijks een interview (video) houden met een bekend persoon binnen onze club.

Ga naar het YouTubekanaal van v.v. Vorden, maak jezelf abonnee zodat je altijd op de hoogte blijft van de nieuwste items en video’s en klik op het tabblad ‘videos’ om het interview met Damian Piekaar te bekijken!

YouTube-kanaal v.v. Vorden

Interview Damian Piekaar