Het was jarenlang een doorn in het oog van de vele voetballiefhebbers, zowel actief als passief….Was het eindelijk mooi-, groeizaam- en lekker buitensportweer en dan was de competitie alweer afgelopen. Gelukkig heeft de KNVB twee jaar geleden een rigoureuze beslissing genomen en besloten om de competitie voor alle A- B-competities in het amateurvoetbal (1,2 miljoen actieve voetballers, 60.000 teams bij 2800 voetbalverenigingen) te verlengen en in plaats van het 1e weekend van mei de competitie te laten eindigen in het laatste weekend van mei.  Vandaar dat wij met z’n allen nu aan de vooravond staan van de mooiste voetbalmaand van het jaar en ook bij v.v. Vorden vanaf aanstaande zaterdag nog vier heerlijke voetbal-weekenden voor de boeg hebben. Komende zaterdag is het na 2 vrije en inhaalzaterdagen voor de jeugd direct weer volle bak, want maar liefst 16 teams komen in actie waarvan er 8 thuis spelen. Zondag is er bij de senioren sprake van een inhaalzondag en alle zeven teams komen in actie, waarvan het 1e, 2e, 4e en 7e elftal thuis spelen. Veel plezier en succes gewenst in deze prachtige voetbalmaand!

Kijk bij de diverse teams op de teampagina voor het programma, uitslagen en de stand en constateer dat er voor JO11-2, JO11-1, JO13-2, JO15-3 en de JO17-1, MO13-1, MO15-1 en JO19-1 bij de jeugd nog van alles mogelijk is en bij de senioren het 1e en 2e elftal nog van alles heeft om voor te spelen.