Het G-team van v.v. Vorden heeft afgelopen zondag gefungeerd als ‘Team van de Week ‘ bij de thuiswedstrijd van het 1e elftal. Dit viel samen met het ‘fotomoment’ van dit team, aangezien zij met de sponsor Wilco Eijkelkamp van Monuta Uitvaart Vorden op de foto mochten. Sinds dit seizoen spelen de spelers en speelsters in het officiële v.v. Vorden-tenue en hebben zij Monuta Vorden als shirtsponsor gekregen. Wij zijn Wilco Eijkelkamp zeer erkentelijk voor dit sponsorschap bij v.v. Vorden en vandaar een bos bloemen van Hans Boers namens de sponsorcommissie voorafgaand aan de wedstrijd Vorden 1 – DVC’26 1.

Over het G-team van v.v. Vorden

Het G-team is begonnen bij v.v. Vorden vanaf augustus 2017 en bestaat nu uit 16 voetballers en voetbalsters met een beperking. Zij trainen iedere maandagavond onder leiding van Joanne Willemsen, Henry Koning, Dick Uenk en Jet Schotsman. Sinds vorig seizoen spelen zij ook een aantal keer per seizoen een wedstrijd en zo hebben zij al gespeeld tegen een team van Basteom, het JO19-1 team van v.v. Vorden, een combinatieteam van de begeleiding van het 1e en 2e elftal en hebben zij ook al gespeeld tegen een G-team van Olivio uit Pijnacker.

Over Monuta Uitvaart Vorden

Wanneer u afscheid moet nemen van een dierbare, lijkt de wereld stil te staan. Het leven staat even in de pauzestand. Toch moet er in de dagen na het overlijden ineens veel worden geregeld en besloten. Het team van Monuta neemt u graag deze zorg uit handen en helpt u bij het nemen van de juiste beslissingen. Een mooie, persoonlijke uitvaart helpt bij het verwerken van het verlies en het verdriet. Dat weten wij als geen ander. Klik hier voor de website.

Waarom Monuta Vorden?

• Uw wensen staan centraal
  • Altijd een waardig afscheid, passend binnen uw budget
  • Altijd één vaste contactpersoon, voor, tijdens en na de uitvaart