Vorden, 8 juli 2017 – Tijdens de ledenvergadering op donderdag 26 juni jl. is besloten om geen contributie verhoging door te voeren. Dit houdt in dat de bedragen van alle categorieën hetzelfde is gebleven ten opzichte van afgelopen seizoen. De contributie zal geïnd worden per kwartaal, per half jaar of per jaar, zoals de leden dit hebben aangegeven bij onze ledenadministratie. Alle leden krijgen in deze weken de nieuwe ledenpas in de bus en ook de donateurs en de sponsoren krijgen een pas voor het seizoen 2017-2018. Deze pas dient o.a. bij de thuiswedstrijden van ons 1e elftal vertoond te worden bij de entree. De informatie over de contributie, de inning van de contributie, het aan- en afmelden enz. is bijgewerkt in het betreffende document onder het kopje ‘lid worden’.

Bijzonderheden ledenadministratie, contributie, aan- en afmelden enz. :

01. Ledenadministratie 2017_2018_v1.0