Het was een bijzonder spannend weekend in de Voetbalpool. Op zaterdag stond Annemieke Breukelaar bovenaan, maar een slechte zondag bracht haar niet verder dan plaats 29 in het rondeklassement. Tot de laatste wedstrijd ADO- AZ was het Jurn van Dam die de ranglijst van deze ronde aanvoerde met 54 punten. Mede doordat hij al op voorhand wist dat Vitesse ging winnen van PSV. De nummer twee Yorn Leegstra, 53 punten, had een voorspellende gave bij  de wedstrijd van de week Sparta tegen Heracles waar hij uitslag en doelpuntenmakers goed voorspelde. En nummer drie Niels Siemerink, 51 punten, sprokkelde ondanks de vele gelijke spelen deze ronde bij vrijwel iedere wedstrijd zijn puntjes.

De laatste wedstrijd van speelronde 6 was daarmee bepalend wie zich weekwinnaar mocht gaan noemen. Ondanks het feit dat AZ al 4 keer had gelijk gespeeld hadden alle 3 deelnemers bij de laatste wedstrijd winst voor AZ ingevuld, maar wel ieder met een andere uitslag. Ook deze keer werd het een gelijkspel voor de Alkmaarders en werd er nauwelijks gescoord qua punten door de top 3. Luuk Smit scoorde wel goed bij deze laatste wedstrijd, maar kwam uiteindelijk ook 1 puntje te kort om Jurn van de koppositie te verstoten. De uitslag van speelronde 6 was daarmee als volgt:

In het algemeen klassement wisselden Henri en Hans van positie, maar verder vertrouwde namen in de top 5. De verschillen zijn echter nog altijd erg klein. Een goede ronde levert een flinke stijging op in het klassement. Jurn van Dam steeg met zijn weekwinst maar liefst 12 plaatsen in het algemeen klassement, Rik Schöer 17 plaatsen en Yorn Leegstra steeg maar liefst 24 plaatsen. Maar een slechte ronde kan ook een vrije val betekenen in de stand. DuikbootRob, het zit hem natuurlijk al in de naam, ging maar liefst 21 plaatsen naar beneden.