De voetbalvereniging Vorden is opgericht in 1929 en bestaat dit jaar dus 90 jaar! Op vrijdag 30 en zaterdag 31 augustus 2019 zal er met een uitgebreid jubileumprogramma stil gestaan worden bij dit 90-jarig bestaan en worden alle leden (en oud leden), donateurs, vrijwilligers en sponsoren betrokken bij dit jubileumfeest. Op vrijdag 30 augustus is er s’avonds een receptie en een reünie op ons Sportpark. Op zaterdag zal er s’middags allereerst een herdenking zijn voor onze ontvallen leden op de Algemene Begraafplaats in Vorden. In de ochtenduren is er dan voor de jeugdleden een speciaal activiteitenprogramma voorgeschoteld en vanaf 14.00 uur s’middags zal de Zeskamp als hoofdact op het programma staan. Het feestprogramma zal dan s’avonds om 20.00 uur afgesloten worden met een feestavond op ons Sportpark ‘t Grote Veld. Noteer alvast in uw agenda: vrijdag 30 en zaterdag 31 augustus : Jubileum v.v. Vorden – 90 jaar!

Vrijdag 30 augustus 20.00 uur    : Receptie kantine de Ark in Vorden

Vrijdag 30 augustus 22.00 uur    : Reünie v.v. Vorden in kantine de Ark in Vorden

Zaterdag 31 augustus ochtend   : Jeugdactiviteit op Sportpark ‘t Grote Veld

Zaterdag 31 augustus 12.30 uur : Herdenking ontvallen leden op Algemene Begraafplaats Vorden

Zaterdag 31 augustus 14.00 uur : Zeskamp op Sportpark ‘t Grote Veld

Zaterdag 31 augustus 20.00 uur : Feestavond v.v. Vorden 90 jaar met ….. !