Vorden, 10 juni 2018 – Met een dubbeldekker vol 65 vrijwilligers en een aantal sponsoren is v.v. Vorden gisteren naar Enschede geweest om de Grolsch-brouwerij te bezichtigen. Bij terugkomst werd de feestelijke bijeenkomst nog gezellig voort gezet in de kantine, waar inmiddels nog zo’n 25 extra vrijwilligers waren aangeschoven. Een zeer geslaagde avond werd zodoende in een gezellig volle kantine afgesloten, waarbij halverwege de avond Johan Verstege, als terreinmanager, uitgeroepen is tot ‘Vrijwilliger van het Jaar’.

Johan is nu alweer zo’n 7 jaar degene wie alle klussen op en rondom de velden coördineert, plant en uitvoert en heeft 5 jaar in het bestuur gezeten, is nog steeds penningmeester van de Stichting Beheer Sport Vorden en maakt overuren in deze periode van het jaar als er flink gesproeid moet worden op alle drie velden. Hij kreeg gisterenavond dan ook een groot, hartelijk en gemeend applaus van alle aanwezigen toen bekend werd dat de man, die bij v.v. Vorden de meeste meters op de velden maakt zonder voetbalschoenen, werd gekozen tot Vrijwilliger van het Jaar.

Klik hier voor een fotoreportage van de tour bij de Grolsch.