Het was dit weekend een beperkt programma in de Eredivisie. Ajax en Feyenoord hadden vrijaf om zich zo optimaal voor te bereiden op de belangrijke wedstrijden in de Europa League en de Champions League. De wedstrijd van Ajax tegen Vitesse stond nog wel op het programma in deze speelronde van de vv Vorden-pool. Hij is echter niet meegeteld en niemand heeft hiervoor punten gekregen.

Job Schoppers wist deze week alle wedstrijden het beste te voorspellen. Hij voorspelde bijvoorbeeld de 0-0 bij FC Emmen – FC Groningen wat hem 10 punten opleverde. Verder scoorde hij bij 4 wedstrijden 7 punten en is hij uiteindelijk uitgekomen op een mooi totaal van 66 punten. Christiaan Brinkhorst en Ansje Vrielink werden op gepaste afstand gedeeld 2e met 60 punten.

In het algemeen klassement zijn de verschillen nog steeds klein. Henri Eggink gaat aan kop met 408 punten. Maar hij heeft slechts 2 punten voorsprong op Twan Jansen, die 2e staat. Ook Christiaan Brinkhorst en Wim Enzerink zijn nog binnen de 20 punten achterstand. Hierna volgt er een klein gaatje naar de volgende achtervolgers waarin Ronald de Beus met 374 punten de nummer 5 is.

We gaan over naar de maand november. Deze zal bestaan uit slechts 2 speelrondes, aangezien daarna het WK in Qatar gaat plaatsvinden.

Voor jouw plek in de weekuitslag klik hier.

Voor jouw plek in de algemene tussenstand klik hier