De JO9-1 is aanstaande zaterdag team van de week. 22 april, 2e paasdag zullen zij deelnemen aan het Pincvision tournament van De Graafschap voetbalacademie.

De JO9-1 speelde in de najaarscompetitie 2e klasse. Door de goede resultaten is de JO9-1 gepromoveerd en spelen ze in de voorjaarcompetitie in de 1e klasse, waarin ze het mogen opnemen met tegenstander als onder andere FC Trias, FC Winterswijk, Grol, v.v.Twenthe en Pax. Een uitdagende competitie waarin zij goed stand houden.
Trainer van dit team is de enthousiaste Tomas Oonk, leiders zijn Joris Jansen v.d. Berg en Peter Leegstra.

Pincvisoin tournament.

2e paasdag zal de JO9-1 deelnemen aan het 6e Pinvision tournament van De Graafschap voetbalacademie. Aan dit toernooi doen 44 JO9 en JO8 teams mee. De poule waarin onze jongens zijn ingedeeld bestaat ui FC Zutphen (hoofd klasse), Witkampers, DVC ’26 en vv Vorden (alle drie 1e klasse). De wedstrijdjes, 6 tegen 6, worden volgens het Twin game principe gespeeld. De eerste poulewedstrijd van onze JO9-1is om 14:40 uur. Na de poule wedstrijden worden er kruisfinales en finales gespeeld. De vier winnaars van alle finales spelen dinsdag 23 maart de eindfinale op De Vijverberg, voor de wedstrijd De Graafschap – FC Emmen.

Het toernooi wordt gehouden op sportpark De Bezelhorst in Doetinchem.

Klik voor meer informatie over het Pincvision Tournament, poule-indelingen en speelschema’s op onderstaande link.

Vorden JO9-1 seizoen 2018-2019 - vv Vorden