Vorden JO19-1 heeft gisteren door een 1-1 gelijkspel tegen VOGIDO JO19-1 de bekerpoule in de Hoofdklasse gewonnen door in totaal 13 punten uit 5 wedstrijden te behalen. Naast het gelijke spel tegen VOGIDO wisten zij te winnen van Ruurlo, UNO en Sp. Neede JO19-1. Het team van trainer Bram Oplaat weet zich met dit resultaat te plaatsen voor de 2e (knock-out) ronde van de KNVB-beker en tevens zal het ‘sterk’ worden ingedeeld in de 2e competitie van dit seizoen, namelijk de poule van 6 ploegen die na de herfstvakantie tegen elkaar zullen spelen. Vorden JO15-1 had gisteren in haar Hoofdklasse ook nog kans om als winnaar van de poule te eindigen, want de laatste wedstrijd was tegen VIOD JO15-1 die ook 12 punten uit 4 wedstrijden hadden en dus ook gewonnen hadden van VVO, FC Zutphen, SDOUC en de Graafschap meiden O16. Het werd een spectaculaire wedstrijd die met 4-3 gewonnen werd door VIOD, maar aanstaande woensdag kunnen de spelers van trainer Ruud van der Linden alweer revanche nemen, want dan is VIOD de tegenstander in de Achterhoek-Cup. Vorden JO13-2 had ook nog een kans, maar tegenstander en concurrent Sc. Meddo JO13-1  was ook letterlijk een maatje te groot en won deze onderlinge wedstrijd met 1-5. Vorden JO17-2 zag haar wedstrijd tegen PAX JO17-2 in Hengelo afgelast worden en aangezien concurrent FC Zutphen JO17-5 geen fout maakte kan de ploeg van trainer Dennis Wentink nog maximaal de 2e plaats behalen. Vorden JO17-1 en JO13-1 wonnen keurig voor het eerst dit seizoen tegen respectievelijk Brummen en Witkampers en ook de MO15 meiden wonnen. MO13-1 en JO19-2 speelden gelijk met 2-2 en 3-3 en behaalde beide een keurig punt op deze zaterdag, daar waar jammer de JO15-2, JO15-3 en de meiden van MO20 deze zaterdag geen punten konden pakken.