Gisteren was het wederom een prachtige voetbaldag in Nederland en ook op het Europlanit BuitenSportpark was het wederom heerlijk vertoeven langs de lijn. Vooral in de middag waren er vier schitterende wedstrijden achter elkaar te zien, want eerst speelde de nummer 1 tegen de nummer 2 in de 1e klas van de JO15-1, namelijk AZSV tegen Vorden. De JO15-1 moest een pas op de plaats maken tegen de ongeslagen koploper en leed verdiend haar tweede nederlaag (1-5)  na 6 overwinningen. In de gelijkwaardige eerste helft was het al de voorhoede van de aaltenaren wie het verschil maakten en in de voor Vorden JO15-1 mindere tweede helft werd dit alleen nog maar meer benadrukt. Daarna speelde de JO17-1 thuis tegen Overwetering (Olst) JO17-1 en door een laat doelpunt van Gijs van Ditshuizen werd een evenwichtige wedstrijd met 3-2 in het voordeel van Vorden beslist. De JO19-1 sloot deze middag af met een duidelijke 6-1 overwinning, waarbij Sven Groot Wassink met drie doelpunten de meest opvallende speler bij de geel-zwarten was. JO19-1 blijft zodoende koploper met 21 punten uit 8 wedstrijden. Tenslotte lieten de meiden zich deze middag ook van hun beste kant zien, want de MO19-1 won uit tegen Oeken voor de 4e keer op rij en de MO17-1 behaalde thuis ook een knappe overwinning tegen Groen-Wit MO17-1 (1-0).

De meiden van de MO19-1 wie na vier overwinningen op rij op een keurige 2e plaats staan in de 1e klas.