Vrijdag 15 februari – Zondag, tijdens de thuiswedstrijd van Vorden 1 – AZC 1 is de JO11-2 team van de week.

De jongens van JO11-2 zijn de winter goed door gekomen met behulp van de zaalcompetitie. In de zaalcompetitie die gespeeld is in december en januari zijn de nodige overwinningen verkregen.
Door goed samenspel maar ook door een juiste inzet zijn er 3 van de 4 wedstrijden gewonnen.

Onder enthousiaste inzet van de trainers Richard Meijer, Hans van Dijk en Michael Hulleman zijn de jongens van JO11-2 inmiddels weer gestart met de voorjaars competitie. De eerste winst van het voorjaars seizoen is inmiddels een feit en verwacht wordt dat er meer overwinningen behaald zullen worden in voorjaarscompetitie, die in de regio Vorden afgewerkt zal worden.

Vorden JO11-2 seizoen 2018-2019 - vv Vorden