De voetbalvereniging Vorden heeft met haar 18 jeugdteams afgelopen woensdagavond in totaal ruim 950 loten verkocht en kon er dus na afloop weer gesproken worden van een geslaagde Grote Clubactie. Net als de afgelopen 15 jaar heeft de vereniging weer besloten om op één avond met alle jeugdleden langs de huizen te gaan, om persoonlijk de loten te verkopen. De 18 teams werden verdeeld over de wijken in Vorden en met 1,5 uur waren alle 250 jeugdleden weer terug en konden de leiders/trainers/ouders het geld inleveren en met een high-five vermelden dat alle 60 loten per team waren verkocht. De vereniging heeft in totaal 1250 loten ‘ingekocht’ en zal in de laatste maand van deze actie (November) de overige loten verkopen via de 10 seniorenelftallen. Wanneer alle 1250 loten worden verkocht levert dat de club 3750 minus 500 (inkoop) = € 3.250,– op. Afgelopen woensdag heeft de jeugd hiervan dus reeds €2.400,– voor haar rekening genomen. Wij willen namens het bestuur en de Jeugdcommissie alle spelers, speelsters, trainers/leiders en ouders enorm bedanken voor de tijd, inzet en energie!. Tevens willen wij onze sponsor Autobedrijf Groot Jebbink bedanken, aangezien wij van Jan Groot Jebbink 100 hesjes (Bovag) hebben ontvangen, die in het kader van veiligheid tijdens evenementen zoals de Grote Clubactie, de Flessenactie en Jeugdkamp gedragen kan worden.