Terwijl de senioren vier weken geleden te horen kregen dat er alleen in groepjes van vier en vanaf 4 november zelfs in groepjes van twee getraind mag worden en vanaf midden oktober alle voetbalcompetities stil zijn gelegd, kunnen de jeugdige voetballers en voetbalsters bij v.v. Vorden gelukkig nog wel door trainen en voetballen. Op woensdagmiddag staat ook in deze weken Han Piels nog steeds voor de groep en verzorgt hij samen met zijn vordense assistenten twee keer een uur lang training voor zo’n 70 jeugdige voetballers van 6 t/m 10 jaar. Ook de doordeweekse avondtrainingen voor de 23 jeugdelftallen gaan deze weken gewoon door en onder leiding van de in totaal 58 jeugdtrainers blijven de jeugdspelers lekker aan het voetballen. Op de zaterdagen wordt er onderling gevoetbald en worden er ook nog wel eens ‘gemixed’, zodat de 275 jeugdvoetballers bij v.v. Vorden gelukkig nog steeds hun wedstrijden kunnen blijven spelen. Tijdens deze wedstrijden worden naast de ‘vaste’ scheidsrechters van v.v. Vorden ook regelmatig spelers en begeleiders van de seniorenelftallen ingezet om deze onderlinge wedstrijden te fluiten. Voor de komende drie zaterdagen wordt er wederom een wedstrijdschema in elkaar gezet en op zaterdag 12 december zal de eerste helft van dit vreemde seizoen afgesloten worden met een onderling toernooi .