Vorden, 22 mei 2017 – Op zaterdagmorgen 1 juli tussen 09.00 en 11.00 uur kunnen van alle JO9 en JO11 teams de kleding & materialen ingeleverd worden bij de kledingcommissie onder leiding van Agnes Oonk. Per team dien je een lijst toe te voegen welke kleding en materialen toegevoegd en aangevuld moet worden. De overige teams (JO13 t/m seniorenteams) zullen de kleding en materialen voor 1 Juli in de betreffende lockers moeten zetten, inclusief een lijst met aanvullingen.  Mochten er trainers/leiders zijn die volgend seizoen geen trainer of leider meer zijn, dan graag ook op 1 Juli de sleutel(s) inleveren bij Agnes.

Ook al ga je als trainer/leider/coach ook in het nieuwe seizoen weer een team trainen/leiden of coachen, dan toch ook alles inleveren zodat we alles kunnen inventariseren en er voor zorgen dat alles weer compleet is.

Wat in te leveren:

  • Wedstrijd kleding (broeken, shirts en sokken)
  • Trainingshesjes (OOK GEWASSEN!)
  • Waterzak + spons
  • Bidons + kratje
  • Coachjassen (gele of ander gesponsorde jas)
  • Gele polo
  • Eventuele gesponsorde Trainingspakken (trainingspakken die spelers zelf hebben aangeschaft hoeven niet)
  • Tassen
  • Inloop tenue’s
  • Aanvoerdersband
  • Keepershandschoenen (alleen indien er geen vaste keeper is)

Hoe in te leveren:

  • compleet zoals is uitgegeven
  • schoon ( ook trainingshesjes)
  • lijstje met vermissingen/kapot

Wanneer je niet alles hebt ingeleverd, zullen we je toch verzoeken om er voor te zorgen dat alles wel ingeleverd wordt, zodat volgend seizoen de teams hun materialen ook weer in orde hebben. Als er vragen zijn kun je contact opnemen met:

Agnes Oonk (06-30826424 of agnesoonk@gmail.com)