Vorden, 3 maart 2017 – Na het carnavalsweekend, waarin er totaal niet werd gevoetbald, en een week met veel trainingsafgelastingen door het onstuimige weer, volgt er dit weekend zowel bij de jeugd op zaterdag als bij de senioren op zondag, een inhaalprogramma. Op zaterdag komen 15 van de 24 teams in actie, waarvan er 4 thuis spelen op ons eigen Sportpark. Op zondag wordt er niet gevoetbald in Vorden, maar spelen Vorden 3 (uit tegen Ratti 1) en Vorden 2 (uit tegen Doetinchem 2) wel een competitiewedstrijd. Vorden 2 kan bij winst wellicht de 2e periodetitel behalen, maar dan moet men naast de winst op de rode lantaarndrager ook in doelsaldo afrekenen met Gendringen 2, dat uit speelt tegen VIOS Beltrum 2.

De komende weken worden er ook door de week enkele inhaal- en overige wedstrijden gespeeld, dus bekijk goed het wedstrijdprogramma op onze site waarin de beide wedstrijdsecretariaten de diverse wedstrijden steeds bewerken met nieuwe datums en aanvangstijden.

Vorden 1 speelt zondag een oefenwedstrijd in Twello tegen Voorwaarts (2e klasse zondag) en volgende week dinsdagavond om 20.00 uur een thuiswedstrijd voor de Achterhoek Cup tegen Varsseveld (1/8e finale).

Vanavond (vrijdag 3 maart) komen ook de ‘senioren’ in actie, want zowel de 35+ 1 als de 35+ 2 spelen hun eerste wedstrijden na de winterstop. De 45+1 zou ook in actie komen op ons eigen Sportpark, maar deze wedstrijden zijn in overleg met Beltrum, Harfsen en Barchem verzet naar een nieuwe datum.

Zondagmiddag staat de derby Ratti 1 – Vorden 3 op het programma en dit heeft onze clubwatcher Rob Immink geïnspireerd tot het maken van dit fraaie digitale aanplakbiljet.