Terwijl eind januari de tweede helft van de competitie alweer van start is gegaan, staat er nu na drie speel-weekenden een vrije periode van 2 weken op het programma van de KNVB. Dit houdt in dat  in het weekend van 18-19 februari en 25-26 februari geen volledig programma staat gepland en er alleen maar sprake is van inhaal, beker en oefenwedstrijden. Zo speelt komende donderdagavond het 2e elftal een oefenwedstrijd tegen Sportclub Lochem 2 (za) en het 1e elftal uit tegen vv Dieren (za 2e klas). Op zaterdag speelt de JO15-1 vriendschappelijk tegen ZZC’20 JO15-1 in Zelhem en treed de JO17-1 aan tegen een Duitse tegenstander en speelt in Vorden thuis tegen FC Kleve JO17-1. Bij de pupillen spelen de JO10-1 en JO11-1 een inhaalwedstrijd voor de competitie. De JO19-1 speelt zaterdag in Aalten tegen AZSV/AD’69 de bekerwedstrijd in de 1/16e finale voor de JO19-1 A-categorie in de afdeling Oost. Dinsdag 21 februari treed Vorden in Zieuwent aan tegen RKZVC  met een elftal onder de 23 en in het weekend van 25-26 februari (voorjaarsvakantie) wordt er op zaterdag alleen gevoetbald door de MO15-1 en op zondag door Vorden 4 en Vorden 7 en het betreft alle drie een inhaalwedstrijd. Het 1e elftal van v.v. Vorden speelt op zondag 26 februari nog een oefenwedstrijd thuis tegen DCS (2e klas zo).