Aan het begin van de week ontvingen wij het droevige bericht dat na een ongelijke strijd Patrick Dekkers op 47-jarige leeftijd is overleden. Patrick heeft zijn hele jeugd en een aantal jaren bij de senioren bij onze vereniging gespeeld, veelal als keeper en later als speler. Patrick is op jonge leeftijd verhuisd na Geesteren en heeft daar heel veel plezier beleefd aan de paardensport van zijn dochter Roos en het voetbal van zijn zoon Daan. Het samenzijn met zijn gezin stond op plek nummer één, hij was een echt familiemens. Hij heeft met veel passie bij huize Verwolde gewerkt en heeft dit landgoed altijd gezien als een kindje van hem. Een dag nadat hij nog zijn verjaardag heeft kunnen vieren in het bijzijn van zijn familie, heeft hij het leven los gelaten.

“We zijn heel verdrietig, maar ook dankbaar dat hij nu geen pijn meer heeft. Voor ons had het niet mooier gekund, thuis met ons naast zijn bed en zijn eigen muziek”

We zullen Patrick blijven herinneren als een warm persoon met het hart op de juiste plek en  wensen Roos, Daan en Kim heel veel sterkte en kracht toe in deze moeilijke tijd.