Afgelopen weekend hebben wij het trieste nieuws ontvangen dat op 88 jarige leeftijd Johan Golstein is overleden. Johan was al vanaf de jaren ’50 actief en aanwezig op ons sportpark bij onze voetbalvereniging, eerst als speler, later o.a. als lid van de jeugdcommissie en de laatste jaren vooral als donateur en supporter van het 1e elftal. Johan is afkomstig uit een echte ‘vv-vorden familie’ en het wekte dan ook geen verbazing dat hij in de jaren ’60 en ’70 zich inzette voor onze club door zitting te nemen in de eerste jeugdcommissie. In de laatste jaren na zijn pensioen was hij vooral supporter en was hij vaak op zaterdag en zondag op ons sportpark aanwezig en bekeek hij eerst de wedstrijden van zijn zoons Jan en Jim en in de laatste 15 jaar ook die van zijn kleinkinderen Ruben en Frank. Johan Golstein was ook een echte supporter van het 1e elftal en was bij iedere thuiswedstrijd aanwezig en bleef na afloop altijd gezellig in de kantine om nog even na te kletsen met o.a. Frank, Stefan en Michel. Johan wordt donderdag as. in besloten kring begraven en woensdagavond is er tussen 19.00 en 20.00 uur in de Herberg de gelegenheid om afscheid te nemen en de familie te condoleren.

Wij wensen hierbij Dorée, Jan, Jim en de kleinkinderen veel sterkte met dit verlies.

Johan Golstein als lid van de jeugdcommissie (staand tweede van links) na een kampioenschap van de B1 in 1965-1966.