Afgelopen zondag hebben wij helaas niet de drie punten in Vorden kunnen houden. In blessuretijd scoorde Spero enigszins gelukkig de 1-1. Na de zeer matige wedstrijd, voor de Achterhoek cup tegen DVC, hebben de spelers de rug gerecht. Met veel inzet, samenwerking en delen van de wedstrijd goed voetbal hebben zij laten zien dat zij mee kunnen in de tweede klasse. Alle spelers en wissels waren gefocust op hun eigen spel en hielden zich niet bezig met zaken waar zij geen invloed op hebben. Prachtig om te zien en laten wij hen de komende wedstrijden met z’n allen steunen.
Robin had deze week weer een aantal goede reddingen. Samen met deze wedstrijd en zijn zeer goede prestaties in vorige wedstrijden is hij gekozen als Man of the Match.
De waardebon van sponsor Houx Sport wordt hem uitgereikt door Bestuurslid Joris Jansen van den Berg.