De competitie is weer van start gegaan. Dit seizoen zijn er 10 tegenstanders waar tegen wij nog nooit hebben gespeeld. Voor spelers en staf een leuke ervaring. Hopelijk gaan er ook dit jaar weer veel supporters mee naar de uitwedstrijden bij deze “nieuwe” verenigingen.

De eerste wedstrijd hebben de spelers terecht gewonnen van SDC ’12. Na een snel tegendoelpunt wist het team de hele eerste helft met goed spel de tegenstander onder druk te zetten.

Nadat wij in de tweede helft op een voorsprong van 2-1 waren gekomen hadden wij de wedstrijd onder controle.

De laatste 10 minuten werd het toch nog spannend door enkele hachelijke situaties voor ons doel, maar er viel geen doelpunt meer. Waardoor de eerste 3 punten binnen zijn. Door de versterkte degradatieregeling is het belangrijk de eerste wedstrijden punten te pakken en daardoor afstand te nemen van de gevaarlijke 9e plaats.

We hebben als man of the match gekozen voor Luuk Smit, op de foto krijgt hij de waardebon van Houx Sport uitgereikt.