Afgelopen zondag stond de wedstrijd tegen DVC’26 uit Didam op het programma. Deze ploeg had evenveel punten en is dus een directe concurrent in de middenmoot. Een verlies zou betekenen dat er naar beneden moet gekeken gaan worden, waar een winstpartij zou zorgen voor een blik naar boven. Voor de spelers was duidelijk wat het belang was van deze wedstrijd. Zij hebben als team laten zien dat zij de meerdere zijn in dit onderlinge duel om plaats 9. Met veel drive werd er gespeeld en Vorden was effectief in het afmaken van de weinige kansen die deze wedstrijd kende. Het was moeilijk om één speler aan te wijzen als man of the match.
De keuze is gevallen op Bas Kortstee . Als leider van de achterhoede is er nauwelijks een kans weggegeven. Dit getuigt van grote klasse.

Op de foto krijgt Bas de waardebon van Houx sport uitgereikt.