Op dit moment is de landelijke ‘Grote Clubactie’ weer actief. Ook de voetbalvereniging Vorden doet hier alweer voor de 15e keer aan mee. De voetbalvereniging Vorden heeft 1250 loten gekocht (€ 0,60 p/stuk) en gaat er weer voor om ze allemaal voor de vastgestelde prijs van € 3,– p/stuk te verkopen. Op woensdag 2 november gaan wij met alle jeugdleden ‘het dorp in’ om deze loten aan de man te brengen.  Op de Mini F-spelers na (Mini F doet dus niet mee aan deze actie) gaan wij per team, via onderstaande wijkindeling,  de huizen langs en dienen dus per team 60 loten te verkopen. Klik hier voor het draaiboek van de Grote Clubactie.

Als ieder lid op voorhand al 2 loten reserveert voor zichzelf, een opa/oma/buurvrouw/buurman/oom of tante dan ben je als team er al 20 (Pupillen) of 30 (Junioren) kwijt en hoeft je er nog maar 30 te verkopen!  TIP: Vraag aan iedere ouder om € 6,– mee te geven aan het kind en deze levert het geld direct in om 18.00 uur bij de leider van het team en de speler krijgt 2 loten die hij direct in de zak stopt.

1. De leiders informeren op zaterdag 30 oktober rondom de wedstrijd de spelers en aanwezige ouders nog éénmaal over deze actie op woensdag 2 november en attenderen de spelers en ouders erop dat het handig is om alvast zelf 1 of 2 (mag ook aan opa/oma/oom-tante) loten te kopen (reserveren)!!!!
  2. Spelers verzamelen zich op woensdag 2 november om 18.15 uur (op de fiets, maar Pupillen-spelers kunnen ook met de auto afgezet worden door de ouders) op een van tevoren afgesproken punt in de betreffende wijk waar 1 leider als contactpersoon aanwezig is.
  3. Andere leider haalt om 18.00 uur de loten op in café ‘de Herberg’ en gaat daarna naar het afgesproken punt in de wijk. Natuurlijk mag je als team ook afspreken om met de fiets bij de kerk/de Herberg te verzamelen en dan gezamenlijk naar de betreffende wijk te fietsen.

4. Leider laat 06-nummer achter bij de jeugdcommissie in de Herberg zodat er onderweg ‘snel geschakeld kan worden’. Als je met 2 teams een wijk hebt maak je onderling afspraken over de verdeling

5. Spelers hebben allemaal het voetbalshirt over een normale kleding aan, en de leiders/trainers/ouders een (geel)zwarte coachjas.

6. Zorg als leider voor een beetje wisselgeld (kan eventueel ook bij de jeugdcommissie in de Herberg verkregen worden)

Zorg ervoor (vooral bij de pupillen) dat je minstens 2 leiders/ouders per team hebt, zodat je goed zicht kunt houden op de groep en de jongens/meisjes optimaal kunt begeleiden bij het verkopen.

Wijknr. Team(s) Straten
1 JO17-1 Zutphenseweg – Dorpsstraat – Ruurloseweg
JO9-1
2 JO19-2 Almenseweg – Overweg – Burgemeester Galleestraat – Enkweg