Als oud bestuurslid, oud jeugdvoorzitter is Henk de Jonge nog steeds actief betrokken bij v.v. Vorden en is hij vaak op zaterdag of zondag op ons Sportpark te vinden. Daarnaast heeft Henk de Jonge zich jarenlang vrijwillig ingezet voor de KNVB en vele functies vervuld. Na vele jaren zitting te hebben gehad in de ‘commissie van beroep’ (tuchtcommissie amateurvoetbal afdeling Oost) kreeg hij bij zijn afscheid de gouden speld uitgereikt. Voor aanvang van de interland Nederland – Duitsland werd hij bij een afscheidsdiner verrast door de voorzitter van de commissie van Beroep, toen hij naar voren werd geroepen en de versierselen kreeg opgespeld.

Tekst van de site van de KNVB:

Henk de Jonge, voormalig lid van de commissie van beroep van Noord/Oost, heeft op 24 maart jl., voorafgaande aan de interland Nederland – Duitsland de gouden speld ontvangen uit handen van Harm Lassche, de huidige voorzitter van de commissie van beroep.

Henk de Jonge heeft zich jarenlang ingezet voor de voetbalsport in district Oost. Voor de KNVB was hij actief als lid van de scheidsrechters- en zaalvoetbalcommissie, als scheidsrechter en als lid van de commissie van beroep.

Daarnaast heeft hij zich ook jaren als vrijwilliger ingezet voor zijn geliefde v.v. Vorden.

Henk de Jonge ontvangt de gouden speld van Harm Lassche.